Защо не мога да се абонирам за електронна фактура?
Възможни грешки:
1. При опит за абониране Ви излиза съобщение: "Не може да се абонирате за този документ – некоректно въведени данни за Абонатен номер и/или № на последна фактура!"
- Важно е да се отбележи, че абонатният номер е съставен от 10 символа и започва със следните префикси: за физически лица - 0101хххххх, за юридически лица - 0202хххххх, за бюджетни фирми - 0201хххххх, за групови клиенти - 0301хххххх или 0302хххххх. Не бъркайте абонатния номер с водомерния, който е 11- цифрен.
- При грешен номер на фактура – възможно е да е излязла нова фактура, която все още не сте получили.
2. При опит за абониране Ви излиза съобщение "Не може да се абонирате за този документ – този абонатен номер вече е бил регистриран в системата.":
Един абонатен номер може да бъде регистриран само към един имейл в системата. В този случай абонатният номер вече може да е регистриран от Ваш роднина, колега, наемател или друго лице, свързано с партидата.
Ако имате повече партиди, може да абонирате всички към една имейл регистрация.
3. Не получавате потвърдителен линк:
Възможно е потвърдителният имейл да се възприема като спам или да бъде блокиран. Необходимо е да се обадите на кол центъра - тел. 032/ 605 660.